Novinky

Aktuálne informácie zo sveta bezpečnosti IT riešení

Časť 3.: In-house vs. Outsourcing v IT: ktorý variant je efektívnejší pre firmy? viac článkov »

Časť 3.: In-house vs. Outsourcing v IT: ktorý variant je efektívnejší pre firmy?

V poslednej časti nášho seriálu „In-house vs. Outsourcing“ sa budeme opäť podrobnejšie venovať moderným outsourcingovým riešeniam v oblasti informačných technológií. Spolu s tým si v krátkosti priblížime aj výhody spojené s voľbou tzv. hybridného modelu.


Vývoj v IT neustále napreduje a tieto zmeny so sebou prinášajú  rôzne nové výzvy pre mnohé organizácie. Na väčšinu z nich je však dôležité nazerať najmä s ohľadom na udržanie bezpečnosti využívaných informačných technológií. V predchádzajúcich dvoch blogoch sme podrobnejšie porovnávali výhody a nevýhody budovania vnútropodnikových tímov a prenájom externých zdrojov, označovaný anglickým termínom „outsourcing“. V aktuálnom diely si predstavíme aj konkrétne služby, ktoré v prípade záujmu nájdete pod jednou strechou aj u nás v Refome:

V rámci komplexného outsourcingového servisu poskytujeme pre našich zákazníkov nasledovné služby:

  • úvodný audit a zhodnotenie súčasného stavu informačných technológií v organizácii,
  • vypracovanie projektu,
  • vyškolený personál pre každú oblasť projektu,
  • projektový manažment,
  • dodávku a inštaláciu kompletného softvéru a hardvéru,
  • školenia pre interných pracovníkov,
  • nastavenie procesov a ich následný monitoring,
  • vypracovanie mesačného reportu,
  • hotline 24/7

V rámci outsourcingu poskytujeme našim zákazníkom nepretržitú podporu poskytovaných služieb, a to bez ohľadu na to, či je konkrétny pracovník práce neschopný alebo je aktuálne na dovolenke. Bezpečnosť informačných technológií je kľúčom k úspešnému napredovaniu organizácií. Pre našich zákazníkov tak navrhujeme optimálnu bezpečnostnú infraštruktúru. Spolu s tým ponúkame aj množstvo ďalších produktov vrátane aplikačných a serverových riešení či monitoringu kybernetických útokov, pričom každá z týchto oblastí si vyžaduje špecialistov na daný segment.  Aj v týchto prípadoch je preto pre spoločnosti výhodnejšie najať si týchto odborníkov v „jednom balíku“.

Hybridný model

Model outsourcingu vysoko špecializovaných služieb je vhodným spôsobom, ako efektívne pokryť rôzne oblasti informačných technológií s cieľom dosiahnuť ich riadne fungovanie a bezpečnosť. Z dlhodobého hľadiska je priateľský k finančným a časovým zdrojom, čo sa odráža aj na celkovom fungovaní danej organizácie. Už v predchádzajúcej časti sme spomenuli, že pre niektoré organizácie prichádza do úvahy aj kombinácia služieb poskytovaných v rámci outsourcingu a interných pracovníkov – tzv. hybridný prístup alebo model. Vnútropodnikoví zamestnanci sa pritom môžu sústrediť napríklad na poskytovanie zákazníckej podpory, online marketingu a ostatné IT oblasti môžu byť pokryté externými špecialistami, ktorí budú zároveň podporou pre interný tím. Aj v tomto prípade je to vždy na dohode medzi poskytovateľom outsourcingových služieb a zákazníkom.

Vybudovanie interného špecializovaného tímu v oblasti informačných technológií v súčasných podmienkach môže byť skutočne náročným procesom, ktorý zoberie danej organizácii množstvo času a finančných prostriedkov. Na druhej strane, outsourcing je hotové a pripravené riešenie, ktoré je ušité na mieru každého zákazníka a môže tak vyriešiť celú situáciu v spoločnosti oveľa rýchlejšie a efektívnejšie.

Ak vás problematika zaujala a chceli by ste vedieť viac o tejto téme, neváhajte sa na nás obrátiť  s vašimi otázkami. Radi vám so všetkým poradíme.

 

Prečo si vybrať nás?

Dôveryhodnosť

Na trhu pôsobíme už od roku 2008 a našu dôveryhodnosť potvrdzujú partnerstvá popredných spoločností v oblasti IT a hlavne množstvo spokojných zákazníkov, ktorí využívajú naše služby. Nie sme nováčikom a vieme, čo vaša IT infraštruktúra potrebuje a radi vám to ponúkneme. O našej kvalite hovorí aj certifikácia systémov manažérstva podľa normy ISO 9 001.

Profesionalita

Bezpečnosť vašich dát nedokáže chrániť len tak niekto. Obráťte sa teda na profesionálneho partnera. Naše bohaté skúsenosti potvrdzujú školenia, ktoré naši zamestnanci absolvujú pravidelne, aby vám vedeli vždy poskytnúť adekvátne rady a zabezpečiť tak plynulý a ničím nerušený chod vašej infraštruktúry. Sme vlastníkom certifikácie 27 001, takže vaše dáta sú u nás v bezpečí.

Efektivita

Neponúkame vám riešenia, ktoré sú pre vás zbytočné, len aby sme na vás zarobili. Našim cieľom nie je nanútiť vám robustné riešenie, ktoré budete využívať na minimum, no zároveň návrh štruktúry berieme vážne aj s ohľadom na prípadné plány rozvoja vašej spoločnosti. Prioritou pre nás je vaša spokojnosť a bezpečnosť vašich dát.

Referencie

IKAR, a.s.
Kancelária prezidenta Slovenskej republiky
Saneca Pharmaceuticals a. s.
Ringier Axel Springer SK
UNIPHARMA – 1.slovenská lekárnická akciová spoločnosť
Saneca Pharmaceuticals a.s.

Kontakt


ReFoMa, s.r.o.
Dolné Rudiny 1
010 01 Žilina, Slovakia

+421 41/202 88 80 – sekretariát
+421 41/202 88 80 – obchodné oddelenie
IČO: 43892345
DIČ: 2022541378
IČ DPH: SK2022541378
Okresný súd Žilina, odd.: Sro, vl. číslo 20197/L

Bankové spojenie (IBAN):
SK13 1100 0000 0026 2582 3735